2007-06-09

Hur skulle det se ut om Moby stekte i Jack & Jones-kreationer?

De finns överallt.

Pojkar med vidrigt fula skjortor.

Jag försöker förstå grejen. Varför man envisas med att köra med Jack & Jones-skjortor istället för en trevlig tee. Missförstå mig inte: Skjortor är förbannat snyggt. Och ofta snyggare än tees. Men när killar utan uns av känsla för "mode" glider omkring i tältskjortor med jättehäftiga tryck mår jag mest bara illa.

Varför göra det så komplicerat?

Om ni nu ändå inte förmår att se respektabla ut.

Förresten så drack jag öl med Moby och Redaktören i går. De sprang omkring i band-tröjor. Kanske inte superhett, men ändå bättre än åttio procent av övriga krogbesökare – som flörtade med sina väl utvalda skjortor i jakten på tjejer som uppenbarligen skiter fullständigt i mina åsikter.

Okej.

Och så har jag ont i halsen. Vad kan det bero på? Jag har aldrig ont i halsen. Och alla mina vänner har åkt till sina hemstäder för sommarjobb; hej då alla.

(Ja, du ska tycka synd om mig.)

No comments: