2008-06-13

Och igen - för tredje gången.

Jag vrider och vänder på tankarna. Vill börja blogga - igen. Ordentligt, alltså. Som förr. Samtidigt har jag känslan av att jag missat öppet mål. Ett halvår i Melbourne borde genererat ett hav av blogginlägg.

Men icke.

Alla funderingar har stannat i huvudet. "Äsch då, inte ska jag", har jag tänkt.

Klart jag ska!

Så. Det här med Wordpress - hur funkar det? Kan någon hjälpa? Vill börja om. Nystart. Tredje gången gillt.

Och innan jag släcker för i natt: 1984 eller 2009 - vad vill vi ha?

/Petter

1 comment:

Helen said...

livet blir alltid vad man gör det till. så även med en blogg. och nystart. och allt.
jag började om från början. kände att mitt tidigare bloggande hade blivit för synligt för omvärlden och började om, på ny adress. nu känns det bra igen och jag kan skriva vad jag känner utan att behöva "ta hänsyn"...

och ang 1984 vs 2009. det är 2008 och det är bara att njuta av varje sekund. det kommer inte att komma igen. aldrig någonsin samma sekund.