2007-07-25

Vet hut, unge man!

Jag känner mig som ett kräk där jag sitter och fnittrar hysteriskt åt den här GT-artikeln. Egentligen borde jag avrättas. För även om jag tycker att mycket med artikeln, i synnerhet bilden, är lustig är det fel, fel, fel att skratta. Man får inte. Grabben borde för sjutton få mitt huvud serverat på ett silverfat. Ja, han borde få mina tarmar omsorgsfullt upphängda som ljusslinga i julgranen – och övriga innandömen inslagna och utspridda som julklappar därunder. Han borde få en e-kolv fylld till bredden med svavelsyra att kasta i ansiktet på mig. Han borde få livet och jag döden.

Det är så mycket han borde få.

Men mest av allt är det att veta hut.

För varför har han valt palindromet Ola Salo som sin härskare? Min respekt för den mannen är knapp. Minimal. Han försöker vara så alternativ och svår och bla, bla, bla. Jag gillar Markoolio mer än Ola Salo. Allvarligt. Jag älskar Markoolio i jämförelse med Ola. Och då äcklas jag ändå av den enerverande finnen. Ni vet han som menar att barn ska dricka hemkört och cola.

Då förstår ni kanske vad jag tycker om Ola.

Och varför jag anser att Jonatan borde veta hut.

2 comments:

Anonymous said...

Fuck you!!! Ola Salo är fan den bästa människan på jorden!!! Ingen gör bättre musik än honom. Han kanske är annorlunda men jag brukar skratta åt när han gör konstiga saker tex med vita huset och flygplanen Det var ju kul!!! Ola är bäst! du är säkert bara avundsjuk för att han är så snygg!!!

Anonymous said...

javisst. han är skitsnygg - och därför är jag avundsjuk. brukar ola göra "konstiga saker"? det har jag missat. vita huset-skämtet föll ju rätt platt, om man säger så.

och förresten: fuck you, too.